A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Identify with Kusuo!

あ、今回は、楠雄にマジで共感する❗️

「恋(愛)」は、楠雄にも私にもかなりΨキーワードだな!

でも、この漫画では高校でだが、私は、高校より学部の時の方が、こういうΨ難に遭ったね。

でも、楠雄とは違って、学部時代の私は、学校では環境と人々に恵まれた。

学校では、そんなこと気にせず自分は自分で存在できたし、彼らは、「だから、あなたなんだって!」と私に微笑んでくれた。

でも、学校の外に出て、例えば、休暇中に地元に戻り、学部以前からの関係者にΨ会すると、こういうトピックに関しては、私と多数派との差異が過剰で、それによって「一難去ったらまた一難」というレベルのΨ難続きで、私は「普通」と言われる人々に対してΨ疑心が生まれ、Ψ低Ψ悪な気分だった(>_<)

←現在の私は、こんな文書いて笑ってるの(^_−)−☆   友達ともこんな話を笑って話せる、だって、ね🔹   

私は、いつも孤立して疎外感を感じたし……

ある人たちは、私のことを「頭がおかしい」「狂ってる」「精神障害」と言ったし、別の人は、「え、まさか、同性愛?」と言いながら私に冷たい目を向けた。(仮に、私が同性愛だとしても、その人にとって何が問題なのか、私には毛頭わからないが!)

「普通のみんな」と同じように、私は、学校の中では、楽しく講義受けて、勉強して、私にも大好きな先生たちと友達のそばにいて幸せなのに…………

まさに、楠雄が、この事象とは関わらず、静かに一人で目立たずにいられるなら、それだけで幸せなのに…… と願うようだった。

作家もこういう経験したことあるのかなぁ?

Oh, I really identify with Kusuo's feeling from my heart !  

"Romance" , that is a catastrophic keyword for both Kusuo and me .

But I got tired of this situation in my undergraduate rather than high school.

But not as Kusuo, I was blessed with the environment and people.; In the school, I did not need to care about the topic like this, they respected me as I am. " Just because Alirine (*^^*)!" 

However outside of my loving school, for example in my hometown, I always felt a sense of alienation, I was alone...."Defference between majority and me,minority" brought calamities in a row and I got to feel doubtful and envious to the people who are called "normal" . They were so bad for me !

(At present, I have written this with laughing, I can talk to my friends with laughing hehe ♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪ )

Some people even described me as "insane" , " cranky" , and " mental disorder", and others looked coldly to me describing " homo-sexual ?" .

I would have been happy only if they did not interfere with me about this topic,

As Kusuo hopes to keep outside of this phenomenon. 

I wonder the comic artist have experienced in his childhood similarly...?