A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

"Kyoto university "

I wish the comic artist would adopt our school ,Kyoto uni.

I cannot but wonder seriously ・・・

" Why the sequel of Assassination Classroom is not "Kyoto uni." but this?" 

"Why he has ignored our school though he has taken up "Todai (explicitly he intended University of Tokyo " , " one's choice of university " and " University of Cambridge " !" 

Just because "Kyoto ( →"mad people")university " ,

I wonder it's much more suitable than University of Cambridge for "mad Ψentist " , isn't it ?

My dear junior was embarrassed and burst out laughing and said " Senior, you should write the comic artist a fan letter ! And please write this idea in it. He is sure to get ecstatic if you are so crazy about his works! " 

Perhaps I am "mad" ,haha!

Then what should I do?

この漫画のネタに「狂人大学」、もとい、「京都大学」が取り上げられたらいいのになぁ!

私は、超バカなことを真面目に、考えてしまう・・・(笑)

「どうして、ここで、暗殺教室の続編は『狂人大学』、いや『京都大学』でもいいのになぁ(笑)!お?」

「楠雄兄の所属大学なら、ケンブリッジ大学より『狂人大学』でしょ?だって、『狂ってるΨエンティスト』なんだから、もっと合ってるでしょ?」

「どうして、作家は、『東大(明らかに、東京に実在する大学を意図してるよね)』『志望大学(死亡大学)』そして、楠雄兄の所属大学として『ケンブリッジ大学』を使ってるのに、私たちの『京都大学(狂人大学)』は無視されてるんだ? 名前的に使えるじゃないか!お?」

後輩は、困惑しつつ爆笑して、

「先輩、もうファンレター絶対書くべきですよ(笑)

で、そこにこれも書いたらいいじゃないですかぁ(笑) そこまでハマってるのを知ったら作家も超喜びますよーー(笑)(^◇^;)」

うん、確かに、私が「狂ってる」かも(^_^;)

さて、どうしようかな?