A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

やれやれ、Ψ度、入院中のΨ難

Aah, Good grief❗️Come off it❗️

I was just changing my clothes so I was almost naked .

As a staff knocked the door, I shouted "Please wait a little!". 

However the staff "intruded " into my room though she surely heard my words " please wait a little !". 

I said it again and again but she totally ignored my words.

She put my lunch on the table as usual and gave a glance at me . After two or three seconds, she said "Oh, excuse me." without a guilty look.

I am not offensive to the fact she saw my naked body. 

I don't care about it. Just she could not but see " an unsightly sight.

Her rudeness made me disgusting.

Moreover after lunch, she intruded into my room to clear the table without knocking .

She said " Did you eat ?" " Oh, you didn't eat much!" etc, but I think instead of them she should knock and say "excuse me." .

もう、やれやれだ❗️

良い加減にしてくれ❗️

私は、部屋で着替えていて、ほとんど裸だった。

スタッフがドアをノックしたと同時に「ちょっと待ってください❗️」と叫んだ。

彼女は、それを聞いたはずなのに、完全に無視して【侵入】してきたのだ。

私はその間にも、Ψ度、いやΨ三、同じことを言ったのだが。

いつも通り全く躊躇せずにズカズカと入ってきて、昼食を置くと、私の方をチラッとみた。

悪びれずに「あら、すみませんねぇー(笑)」と言われたので、私は、マジで「迷惑顔」をしてやった(つもり)だ。

別に私は裸を見られたことが嫌なのではない。

彼女が、「見苦しいもの」を見ざるを得なかったというだけだ。

私は、彼女の無礼さに気分を害しているのだ。

さらには、今度はノックすらせずに侵入してきて、テーブルを片していった。

「食べられた?」とか「あら、あんまり食べてないじゃない?」とか余計なこと言わないでいいから、ノックや返事ぐらいしろと言いたい。

本当にやれやれだ。