A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

A beam of delight!

I visited a teacher because I thought I brought him up to speed on the latest developments on my account and appreciate and reciprocate what his having done for me. 

BTW,

I got acquainted with him 5 years ago,

he had taught me inorganic chemistry and solid state physics.

He has always been attentive to me with cordial and sincere attitude.

He is gentle ,quiet and shy person.

As I knocked the door, he rushed out at the door from the inner room .

He gave me his beam of delight!

I have never seen his smiling like that!

I think It was the brightest smile I have ever seen for this five years!

I was flabbergasted at his beam of delight!

I really sorry that I had made him so worried , 

I 'm sorry and thanks.

私は、ある先生の部屋を訪ねた。

自分の最新の進展状況を伝えるために、また、彼が今までしてくれたことへ感謝し御礼をするためだった。

ところで、彼とは5年前に出会い、無機化学固体物理学を教えてもらった。

彼は、いつも心優しくて、誠実な態度で私を気にしてくれていた。彼は、大人しくて静かで、シャイな方。

でも、「優しさ」を奥底に秘めているタイプ。

そんな先生が、である。

私が手前の部屋のドアをノックした途端に、奥の小部屋にいた先生は、飛び出してきた!

そして、彼は、ものすごい笑顔だった……。

大人しくて静かでシャイな感じの彼が、あんな笑顔を見せるのを見たことは初めて!!

私は、彼のすごく嬉しそうな笑顔に、とてもびっくりとした!

こんなに心配させてしまって、本当に残念でならない。心配させてごめんなさい、ありがとう、先生。