A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Anxiety and envy

I am NOT completely free of anxiety of my future, although I have not care about it . Instead of thinking about it, I should do works which I am just facing and enjoy supremely what I can do NOW.As you know, I have studied basic science at Uni.

Moreover I am not confident in any academic subjects or others at all.;The only ability of me is what I can continue making an maximum effort , If I get engrossed in it, if I get really enamored, mesmerized or dream .

Although Now I always feel my life fabulous and incredibly happy , however sometimes envy those who attend vocational schools being interested in practical study and have robust and specific plans about after graduating, those who are confident in something their own specific ability and actually are highly evaluated or eminent.

Moreover, frankly speaking, I envy from my heart,those who are thought as a person of Matchless beauty, a person of peerlessly good taste❗️

私は、「そんなこと気にしても仕方ない、今まさに直面していることを最大限努力して処理していこう、そして何より、今できることを今、最高に楽しもう!」という考えであり、最近では将来のことを気にしなくなっていたのだが、しかし、本当に完全に将来に不安がない、全く気にかけない、というわけではない。

多くの友達は知っているが、私は、基礎科学を学校で勉強してきた。さらに、私は、専門として勉強している物理系の勉強や、他の学術的な何か、あるいは他のあらゆるものに関して、絶対の自信がもてる、そこまでいかなくとも、少しでも「私、得意です!」と言えるものがないのである。

私が唯一、絶対の自信を持てるもの、または、唯一の才能らしきもの、それは、【私が夢中になったもの、私を魅了したもの、あるいは夢みたことに関してならば、私は、決してあきらめずに最大限の努力を続けていける】ということだけである。

今、私は、いつも人生が非常に素晴らしくものすごく幸せだと感じるが、他者を羨むことがないわけではない。職業や実学の学校に通い、彼ら自身が心から実学に興味があって、そして、卒業後の計画として、しっかりして具体的なものを持っている人々。

何か特定の分野の専門的なことについて絶対の自信を持っていて、事実、そのことで高く評価をされている人々。あと、ハッキリ言って「ルックスが素晴らしい、センスが素晴らしい」という努力で同レベル、同等に追いつくことが極めて難しい人々!