A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

nightmares yet again!

I had suffered nightmare , which was lucidly relatable with my past , yet again!Now I am in bad mood.

Recently In talking with my mother,the affairs in my past, the educational institution and the educator came up by chance.

My mother implied that I should keep contact with the educator , more, see again, as as if I was attacked by a bout semblance, I got squeamish , " Now, I 'm very busy with my study waiting very important discussion with excellent educators...." then

hung up !

Did that conjure it up?

I dream of my memories of my past completely going out of my mind ,

is this so ridiculous and too ideal dream?

Any way, I really appropriate for my situation, I really cherish them,  that is I feel so happy studying and being with my dear teachers and friends in my school !

私は、またしても悪夢にうなされた。物理的には長時間寝ていたようだが、どうも疲れがとれず、酷い気分……

そういえば、最近、母と電話で話していて、ふとしたことから私の京都大以前の話、あの学校とかあの教育者の話がでて、どうも気分が悪くなってしまった……

さらに、母が私に、その教育者にたまには会えように言ったので、上手く表現できないのだが、まるで何らかの発作に襲われたように気分が悪くなり、私は、「私は、今の研究で忙しいし、○○先生との大切な議論を控えてるの、それに悪影響だからもうこの話はしたくない」

と電話を切ってしまった。。。

その経験が、今回の悪夢を呼び起こしてしまったのだろうか……?

私は、今の学校以前の記憶が完全に消えて欲しいと夢見るが、それは、それほどとんでもなくて理想的すぎるような願いなのだろうか?

だから、とにかく、私は、本当に心から感謝し大切にしたい、今の学校で、研究したり大好きな先生・友達と一緒にいられることを!