A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

【WINKED (^_−)−☆ 】

I'm so frazzled out......Moreover I seem to throw out my right wrist.I had mired in a mathematical problem in the manual for a computer program package.

Though it's not important for me nowadays, however I cannot overlook it.

私は、とても疲れて……しかも、なぜか右手首の筋がおかしい。

私は、コンピュータープログラムパッケージのマニュアルの中の数学的な(線形代数学的な)記述に引っかかりハマってしまった。

これは、今の私には本来は優先度が低いことなのですが。

Then, I looked my old notebooks and old textbooks over again.

As

I found my old notebook of "Linear algebra "class for undergraduate second grade. I recollected and reminisced about the class and the teacher who had taught ........

That was one of my happy memories !

そんなわけで、私は、学部時代の古いノートや本を読み返していた。

私は、学部二回生の時の「線形代数学(全学共通科目)」のノートをみつけて、

その講義と先生の回想に耽ってしまったーーー

だって、とてもいい思い出だから!

To tell the truth, I had suffered from " Linear algebra "and I hated it Not because I couldn't be interested in it, But because of the teacher who took charge of our faculty class in the first grade and the the homeroom teacher. It was bad memory in my firstgrade.

Then,

I attended it in my first semester of second grade,undergraduate.

The professor who took charge of the lesson " Linear algebra " were always friendly, good-natured and kind-hearted.( the second teacher)

On the other hand, the first teacher in my first grade was always stern, grim and irritated with us. ( the first teacher)

I had never seen his smiling and joking.

I could Not rely on him.

実は、私は「線形代数学」には非常に苦しめられた。当時、一番嫌いな科目だった。もともと興味の持てない内容であったが、それは原因ではない!

学部一回生の時の「担当教員」と理学部クラス担任のせいで!!!これは、私の学部一回生最悪の思い出。

そして、

私は、学部二回生の時、再度、担当教員が異なる「線形代数学」の講義を取った。

その担当教員は、理学ではなくて総人の教員だった。彼は、、、いつも親しみやすくて、気立てが良くて、明るくて優しい先生だった 🔷

講義中も終わった後もいつも優しく教えてくれた♣️

一方で、一回生の時の担当教員は、とても気むずかしく、厳しくて怖い教員だった。

私は、彼に質問が出来なかった。私たちは、前期の間、彼が僅かにですら「ニコリ」と微笑むところを一度も見たことがなかった。

Speaking of the second teacher,

he was often GRINNING 😁, joking and laughing.

He usually encouraged us.

"All you should be smart students in this school, Kyoto Uni which is the best university in the world 👑✨,

So You Can Do it !" ( grinned)

" Both ( ) 〔〕 of them are OK, but I prefer it ( )

....because "Faces made up of characters "(^^) are cuter than 〔^^〕 🌟(^_^)☆ ! "( grinned)

" I will give you homework, but I won't consider them when I will evaluate your grades. But...you think you don't solve the problems if I say just "Review them! "because you seem to be busy,

aren't you! "( grinned)

He was often chatting in the class.; 

he often cheerfully talked about comics , movies and television programs.......

二番目の先生について話そう。

彼は、よくニコッとして、冗談言って、笑ってた♠️ 

いつも励ましてくれた❤️

こんなこと言ってたなぁ、ハイテンションで🌟

「君たちみんな、天下の京大の優秀な学生でしょ🔷 だから、出来るよね❗️(ニコッ⭐️)」

「行列のかっこ、どちらでも良いけど、私はこっち(^^) が好き❤️ だって、顔文字だって、丸い方がカワイイ❤️でしょ🔷 (ニコッ⭐️)」

「宿題出そうと思いまーす、でも、これ、成績評価には入らないです。出してくれたら添削はしますけど。だって、『ここ重要だから、復習しといてね(^^)』って言ったって、どーーせ、やらないでしょ!?

君たち、サークル、バイト、教職科目とかとか忙しいでしょ!?(ニコッ⭐️)」

彼は、楽しそうに雑談で漫画、アニメ、映画、テレビの雑談をしていたなぁ。

Moreover, when I finished the final exam, I said " Thank you.(*^^*) " before leaving the classroom, 

【Then he WINKED (^_−)−☆ 】

I was flabbergasted by his action and doubted my own eyes ! 

Even Now, I doubt it whether it was true, I wonder I had mistaken .

I really sorry that he changed his job and he doesn't teach in our university any more.

I miss him....!

さらにさらに、期末テストの後、教室を去る前に私が「ありがとうございました。」と伝えたら………

【ウインク(^_−)−☆ 】

をして返したので、もう驚いた!!!!

今だに、私は、見間違えかと疑ってしまう……

そんなわけで、彼が今は他の学校に行ってしまって、私たちの学校では教えていないことが残念で、

淋しいなぁ!!