A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

How do you think?

Hello everyone, How do you Think?(^_−)−☆

It's my portrait when I was 4th grade of undergraduate.

I found it @Kiazuma,which is a Modern Art Museum in Helsinki.

My friend suggested me to upload it on Lab HP.

Being so fanny, I hoped to upload it as my portrait in Lab HP.

Actually I tried(≧∇≦)

However I failed , because my supervisor at that time adamantly opposed to my suggestion.

Why do I suddenly talk about it?

Just because I accidentally found these postcards during arrangement in my room.

I really pine for the time.

It's extremely rare group for ME to get frank with each other and respect my strong personality so quickly.

読者の皆さん、どう思う、コレ?

これは、学部4回生の時の写真で、

このカードはKiazumaというヘルシンキにある現代美術館で買いました。

友人が「研究室のHPにこれ、載せてもらったら?」

と冗談を言われてね。

可笑しくて良いと思ったので、研究室HPの学生紹介のページの写真にしようと思って、友人に撮ってもらったの(笑)

でも、結果はダメでした……

指導教員(前の先生)が、断固として反対して認めてくれなかった……( ; ; )

なぜ、こんな話をしたかというと、部屋の整理してたら、偶然、これらのポストカードを見つけたから。

あの頃が本当に恋しいなぁ!

私の強烈な個性をあんなに速く尊重してもらえて、

私が、あんなにすぐに打ち解けられたグループは本当に希少だから。