A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

the nature of my own

As Kusuo, though I don't have psychic power, I will never understand people who covet viewing a nude. 

If I find beautiful and attractive person, I hope the person to be beautifully made up and dressed up !  

Anyway "beauty" is most critical for me when I see something Now!

.......I unintentionally stare at one's naked parts of the body if the person has good figure, with longing and envy.

I would evaluate one's figure and covet if I had this excellent looks .......

if I were in this situation!

Kusuo could not understand not only Toritsuka but also Alisa, haha.

楠雄と一緒で、私も、他者の裸体を見ようと熱望する人の気持ちがちっともわからないなぁ!(笑)

私は、楠雄とは違って透視能力なんて持ってないけど(^^;;

もし私が美しくて魅力的な人を見たら、その人が美しく化粧して盛装してるのを見る方が好きだから。

何してようが、結局は、今、自分の目に入ってくるものが【美しい】のが一番!!

・・・と言いつつ、私だって少しはありますよ(笑)←あるのかい!

羨望と憧れを感じながら、

スタイル抜群✨の人の露出された体の部分、つまり「体型」をガン見してしまうことをね(^^;;

私なら、こういう場面だと、他者の体型のレベルを評価して、(もし自分のタイプの場合は)自分もそうならいいな、って熱望してしまう系なんですよ。

読者の中で、私と同じ感じの方はいるかなーー?

楠雄的には、鳥束もAlisa も 理解不能だな (・・;)