A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Ψ in e mail

As my close friends know, I have been crazy about "Saiki Kusuo".

Recently several my friends who know "Ψki " spell "Sai" as "Ψ" in the e -mail, haha,(^◇^;) 

And so do I (^^;;!

Then we are excited ⤴︎!

I must be "mysterious fool" as Nendo Riki ☆(^_^)☆!?

I identify with Riki and think that if I were in this story, I would be similar to Riki !

But the "difference" between I and Riki are that I "think" and I "study" ......!

BTW, we often say as "the "difference" of magnetization between site a , i.e. , Ψ-te  

and Ψ-te b ....." in the topic of solid state physics.

My dear junior burst into laughing , "Senior, you must be busy at laughing if you are too sensitive to the word " Ψ" ! ....Of course I overreact to the words in "Precure" .But they are not so often compared to "Sai" and Ψ. "

Anyway , on Sunday night in every week, I really looking forward to seeing my dear juniors next day (*^^*)✨ !

親しい友達は知ってるが、私はΨ木楠雄にマジでハマってる(^◇^;)。

Ψ近、それを知ってる親しい友達が、メールで、「サイ」を「Ψ」に変換してくれるほどになってしまった(笑)

そして、私も、同様にして返してるけど(^◇^;)(笑)

あーー私って、燃堂力 なみに「ミステリアスバカ」かも☆(^_^)☆!?

あと、いろんな点で、燃堂力に共感するんだよねー

私は、この物語にいたら、力だ!

燃堂力と私の「差異」、あ、「Ψ 」(笑)としては、「考える」のと「勉強する」ところかな~(^^;;

ところで、固体物理学でこんな感じでよく言うんだよね、

「 サイト、もといΨト a とΨト b の磁化の差異…」

私の後輩が、爆笑しながら「先輩、そんなことぐらいで反応してたら、もう大変ですよ……

まあ、自分も○○(プリキュアの頻出ワードで)には反応しますけど(笑)でも、【サイ】ほどでないから、まあ・・・」

とにかく、翌朝、月曜日は、後輩と会えるのが楽しみ(*^^*)✨!