A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

悪夢のΨ難

Last night, I had a nightmare again.......! Moreover it seemed to take on a reality ....no, it's just real situation that I had experienced in my childhood.; "Educator " one-sidedly spoke to me " I was never intended to be "educator " of course, "your teacher" ! " As hearing, too depressed I seemed to run away without whereabouts? 

In this nightmare, as real, I was a Dr. student of this school , though the educator doesn't related with our university. 

I woke up at early morning, but I have felt queasy and nausea .... I have worn out though I had slept for over 6 hours.

Why does a nightmare like this appear sometimes even now !

Preferably, I hope to have "lucid dream" !

In this lucid dream, I will retort against them,"educator " if I am Dr.2 student of this school ! !

How cute it is !

I'm eager to have sweet dream like this (>_<)

" Mahoutsukai Precure vocal album 03 The secret ♡dream waltz "

Ψ度、酷い悪夢を見て明け方に目が覚めた!

しかも、その悪夢、なんか現実味を帯びていて……

いや、空間、状況は違うが子供時代にあったことそのものだった…。

【「教育者」が、一方的に私に向かって言った、

「私は、『教育者』になるつもりは全くなかったし、『あなたの先生』になるつもりもなかった!」

聞くと同時に、私は絶望感とともに行き先もなく走り去っているようだった………?】

よくあることだが、その悪夢の中でも、私は今の学校の博士課程の学生、という身分のようだった。

その教育者は、私の学校とは全く関係ないのだが。

今朝、目が覚めた時から、なんだかかなり気分が酷く、どうも疲れた……6時間以上は寝たはずなのに。

しかし、どうしてこんな悪夢が今だに時々出没するかなぁ! 本当、Ψ難だ!

どうせこんな悪夢なら、せめて明晰夢で見ないかな、

京都大の博士課程二回生の私なら、「教育者」の彼らに言い返してやるのにな!!

こんな夢見ないかな~~

魔法使いプリキュア vocal album 03 ないしょ♡の夢のワルツ」

このキャラと歌、超かわいい💗