A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

入院生活のΨ難

I have gotten sick of staying in the hospital . I am completely fine except for my left knee, so I have always been itching to go out and get some flesh air!

I have been eager for having dinner with my friends outside!

Above all, I have been covetous of going to my school and study and talk with dear teachers and friends ❗️

Most stressful thing is that I cannot go to school and go out with my friends! 

Moreover, sometimes , being alone for long time with nothing to do, I cannot but meditate over my traumatic past. I have had several nightmare as last night. Recently reminiscing about my childhood I came to the additional thinking......."The reason why I have a extreme aversion to "Educators" and my own past before the undergraduate .; "Educator " spoke to me "I was NOT intended to be "educator " , needless to say, "your teacher ".

"Educator "only stressed that "the discipline " was extremely difficult and hard to acquire.

They did NOT tell me the jubilee, ecstasy , rapture, happiness ......which studying should give learners.

If only Ψki would erase my bad memories like this!

cf. 35 χ 

入院生活には、本当にうんざりする。

私は、左膝が不自由な以外は完全に元気そのものという感じなのに!

そんなわけで、私は、常に外に出て外の空気を吸いたくてうずうずしている。

友達と外にご飯食べに行きたいのに、ちょっとの外出許可もおりないし!

何より、私は、とにかくとにかく

学校に行って勉強したり大好きな先生・友達と話したい❗️ Ψ大、あ、最大にストレスなのは、学校に行ったり、友達と外出したりできないこと!

さらに、時々、長い間一人で何もしないでいるしかない時、自然と酷い記憶をいろいろ考えずにはいられない。なんか、昨夜のような感じで、悪夢を幾つか見たし。

「であるからして~」(←Ψ木Ψ難風です、わかりますか?(笑))

Ψ近、私は、過去を振り返っていたら、新たな理由が思い浮かんだ。「どうしてこんなにも自分の過去と彼らを嫌悪しているのかという理由について」:

「教育者」は、私に「私は、『教育者』になるつもりはなかったし、まして、『あなたの先生』になるつもりは全くなかった」と告げたこと。

「教育者」が、(自分の専門の)その学問を、とにかく難しくて厳しいとだけ強調し、私に対して「ネガティヴキャンペーン」をしたこと、真面目に勉強し続けたら学問が私たちに与えてくれるはずの、Ψ高の喜び、楽しさ、高揚感、幸せ、・・・そんなことは何も伝えようとはしなかったこと。

こういうΨ悪の記憶だけをΨ木に消してもらいたいな~(笑)(第35χ うるΨお正月 (後編))