A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Uncertainty

"Uncertainty "

When it comes to "Uncertainty " ,

I cannot help but thinking about my "hospitalization " !

I burst into laughing Cynically.

Why even this afternoon plan concerning medical treatment is "uncertain "?

The nurse reproved me "we have plans and rules in this hospital. You must follow them ."

I seem that I cannot avoid changing the hospital in near future, however I cannot know the prospect at all.

A staff 

” Your schedule in very near future is "Uncertain " " 

It always occurs to me " I know, other staff already let me know." 

「不確かなモノ」

「不確かなモノ」といったら、まさに「入院生活」じゃないか(笑)!

冷笑的に爆笑してしまう……

どうして検査、診察、リハビリ、入浴というような病院側の予定が、当日の午後までわからないのかしらね、

あの看護士が

「病院では、規則や予定があるので、従ってもらわないと困るんです!」

と怒ってたのにさψ(`∇´)ψ

近々、転院する必要がありそうだけど、

本当に全く見通しがつかない、

スタッフ「次どうなるかは不確かですね」

私「それ、さっきも(別のスタッフに)教えてもらった」

107χ 、結構好き! 

私が「美術館ではΨ低限お静かに」というフレーズに心当たりがあるからではないですよ……(^^;;?いや、そうかも(笑)?