A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

2017 New Year's Day

Oh good grief,

the last year 2016 had passed  

unexpectedly soon...

I think, this year end&start has peacefully passed compared with last year, two years ago (I was Mr.2 , Dr.1).

Rather, this New Year's Day has been a day just as Kusuo hopes in the comic"Saiki ΨNan", haha.

Speaking of the little calamities, 

problems concerning PC,

troubling in reviewing mathematical problems in theoretical physics,

In the textbook by a writer who specializes the basic theory of mathematics, "s.t."s ,which seems to be wrong and odd expression are written again and again, as pressing to me, good grief, 

moreover watching Ψki's animation comics "Vomic " I was mocked "Oh, good grief, though you always complain being busy, but you seem to have much time to spare, don't you! "

"You burst into laughing so loudly! Just your laughter is "fanny " , you have cracked up , don't you, good grief."

My friend sent me a New Year card "I have read regularly Saiki comics and reading your updates I enjoy reading these comics again(LOL)."

I love Saiki stories of new years day, especially the 4th volume," the boisterous New Year's Day "!

Anyway, I hope to be friendly with you💜

やれやれ、

2016年もあっという間に終わってしまった……

M2,Dr.1 と比較すればはるかに心穏やかな年末年始だと思う…

というか、今年の正月は、Ψ木Ψ難の楠雄が望むような感じだったかも(笑)。

本日の些ΨなΨ難?といえば、

コンピューター関係のこと、

物理学で頻出するお馴染みの式の数学的な証明のおさらいに思いの外てこずったこと、

数学基礎論が専門の著者が書いた微積分学の参考書に、記号論理学的には間違っていておかしな表現と思われる「s.t.」がΨ三、「畳み掛けるように(Ψ木風)」使われてて笑ってしまったこと、やれやれ(笑)

それから、

実家でPC開いて、Ψ木のvomic やアニメを観て爆笑してたら、

「やれやれ、暇だね~」「そんなに面白いかね? その笑い方が可笑しいよ、ウケすぎ…! 躁鬱病かい…やれやれ 」と突っ込まれたことぐらいか、

やれやれ(笑)

でも、友人が、「私も、Ψ木楠雄を愛読してて、あなたの日記(このblog)のコマを見ながら、Ψ木Ψ難をΨ度読み返すのが楽しいよ(笑)」

と年賀状に書いてくれていて、かなり嬉しかった(*≧∀≦*)☆

「Ψ木楠雄のΨ難」の正月のχ はどれも好きだなぁ(*≧∀≦*)

特に、第4巻「うるΨお正月」!

何はともあれ、今年もよろしくお願いします💜