A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Bouquet toss

先週末、友人たちの結婚式に出席して、

ブーケトス💐で、新婦の投げたブーケをキャッチ!

瞬間的に一気にテンション上がって気分は「最Ψ最高潮」という感じに!

やれやれ、

お互い感激して新婦とキツくハグをΨ三してしまった。

実Ψ、私がブーケトスを取ったのは、この4年間で二χある。

やれやれ、一部の親しい方々は思うらしいが、(私は、自覚はないし、理由も理χ出来ない、やれやれ)私は、この宇宙で最も結婚からかけ離れているような個体らしい。

ブーケトスのブーケがあるのに、

新郎新婦は、帰り際、私にテーブルの上に置いてあった花籠を特別にお土産に渡してくれた。

であるからしてーー

とても大切にして、学校へ持って来て、早速デスク周りに飾っている。

(学χ前の)私に微笑んで、励ましてくれているようで🌟

優しくて素敵なあなた達に、私も何か返礼が出来ますように........いつか、絶対に。

Last weekend, I attended the wedding party of my friends, and there I caught the bouquet which the bride threw into the air.( Bouquet toss)

Instantly, I got so ecstatic 💫❣️

Oh good grief, I and the bride hugged tightly over and over 💞

Actually, I have caught bouquet twice at that event in this 4 years.

As my close friends feel, 

I seem to be the last person who will marry in the world, good grief.

Moreover they gave me a beautiful flower basket which had been on the table when I left. 

Cherishing them, I brought them to our office at our university.

They have been on my desk smiling and encouraging me🌟

Dear, just because you're so cordial and friendly, 

I will be able to reciprocate you someday........at all costs.