A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Ψ高に幸せ!

やれやれ、

起業のアイデアを考えるときによく言われるのは、

「人生で一番不幸だったときの事象を回避するサービスやプロダクトか、人生で一番幸せだったときの事象をΨ現するサービスやプロダクトを考えてみる」らしい。

後者は、

未だにトラウマになって残ってる

子供時代の最低最悪のΨ難の連続

はすぐに思いつくが、

これをχ避するプロダクトかサービスはまるで思いつかない。

あの教育者と出会わないようにする?

学校に行かないようにする?

それしか無いな、 やれやれ。

この回避がΨ難が起こる前に出来たら夢のようだ。

でも、今の私は、

これらのトラウマを完全に消す

プロダクトかサービスが欲しい…。

このトラウマに苦しみ

物思いに沈む

超無駄で超苦しいだけの時間を全て

学問とかクリエイティブなことに費やしたいものだ!!

一方で、「一番幸せ」というと、

「the happiest」は決められないが、

「happiest」といえば、

最近のもので

すぐに思いついた!

先日の国Ψ学会のあの先生の招待講演⭐️

指導教員が招待講演者の1人を

【私のために】

私が喜ぶだろうと思い、

その方に決めてくれて、

さらに、その講演者は、私のことだけを考えて内容を決めてくださった。

あの講演の時、

私は、幸せだったーー

大好きな先生が、

私のために

話してくださるなんて!

そのχ場で一番幸せだったのは間違い

ない。

これを「当たり前のこと」とは

絶対に思わない、

ずっと心に留めておこう。

2人に心から感謝しよう。

Generally speaking, 

when one thinks of the idea for starting business, 

"Thinking of something product or service 

to reappearance the happiest memory, 

or to avoid the worst calamity in one's past".

Thinking of the latter,

Oh my grief,

I could avoid these catastrophic traumatic matters in the row 

by Educators or in the educational institutions in my childhood, 

However I cannot come up with it at all costs.

On the other hand,

thinking of the former,

at the moment, it occurred!

I cannot decide what is "the happiest" or "the best " however 

at least, recently,

The last international conference was very impressive and happy event.

My supervisor decided one of invited speakers for me, 

 moreover the speaker decided 

the theme of the speech just for me !

He gave the invited presentation 

at the international conference

just for me.

The invited speech will be my happy memory forever.

I had been euphoric.........

I will never take it for granted,

keep in my mind, at all costs.

I'm so grateful to them for that happy event.