A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Confession by my friend

Recently my friend confessed her secret to me,though I got acquainted with her just last winter.

We soon hit it off with each other and I thought her not a acquiescence but a Friend nevertheless .......... I was surprised a little !

Maybe she had wavered in confession many times,but at last

she decided,she seems to be very brave,and she really trusts me from her heart.

I 'm very happy to feel her trust in me.

However ,

What a shame about that I can NOT give her something smart reply!

And though we have talked just several times, surprisingly she were aware of the unusual nature of my "sexual selectivity " by her hunch,which she said was peculiar to females.

Anyway,

Now I want to praise her courage from my heart!

Speaking of me,

until now several people whom I thought my friends had gone and the friendships broke up when they knew my abnormalities.........

最近、友人は私にとある自分自身の特性について告白をした。彼女とは、昨年末に知り合ったばかりで、数回あった程度の付き合いだったのだが。

とはいえ、彼女とはすぐに馬があったようで、私は、(出会ったばかりとはいえ)彼女を知り合いではなく友達と思ってきた・・・けど、やっぱり少し驚いた!

きっと彼女は、何度も何度も告白を躊躇し、やっと、決心したのだろう。

すごく勇気がいることだったと思うーー

私のような人間を信じてくれてとても嬉しくれた思う。

しかしながら、私は、気の利いた言葉一つかけてあげられない、なんて残念なんだろうか!

そして、驚くことに彼女は彼女が「女の勘」と呼ぶものがあるらしく、直感的に私の「性選択性」の異常性を、なぜか見抜いていたのだ。

とにかく、私は彼女の勇気を心から褒めてあげたい!

私のことを言えば、過去に何度も何人もの「友人」と思った人たちが、私の異常性を知った瞬間に去って、関係は終わってきたのだから……