A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

a pair to cuff links

I have lost a pair to cuff links in transit.(tears)

It is my best cuff links! I love it.

I went to lost and found at the station where I found it lost and I telephoned a office,but so far not a hope......... I really feel down and hopeless, got depressed.

How do you do if you lose ONE SIDE of your cuff links? 

In the case of pierced earrings, people often wear only one side or different two ones asymmetrically, but I have never seen cuff links like this?

私は、お気に入りのカフスリンクス(カフスボタン)を片方だけ落としてしまった(>_<)!

手持ちの中で一番良いものだったのに!

私は遺失物収集所に行き、オフィスに電話をし、やれることはすべてやったが、見つかる見込みなし……私は本当にものすごく落ちこんでしまっている。

もし、あなたがカフスリンクスの片方だけをなくしたら、どうする??

カフスリンクスって、ピアスみたいに片方だけつける、または左右でデザインが違う、というのは見かけないけど?

余談。

I can't find a pair TO cuff links.

私はこのカフスリンクスの片方が見つからない。

普段、a pair of ~ 一対の

で使うことが多いなぁ。

a pair to cuff links 「(対になったものの)片方」

という意味で使う時、toを使うのね!