A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Wanting others.......

I was surprised by the words which my junior said: I want , from my heart, THEM together (you know who) to DIE tomorrow .Actually, 

I know and have an aversion to one of these people but nevertheless, I don't think so.

Moreover I DITEST the 5 people who tortured me in my childhood ( 3 people of them were "Educators ".) : my homeroom teacher tortured by physical violence(punishment), abusive language and neglecting the bullying by a classmate to me. 

A classmate were bullying me more and more aggressively capitalizing on the ignorance of the homeroom teacher.

A person whom I had thought as a close friend betrayed me.

And the 2 people, you know who !!

They are the main Culprits of " the hapless period by educational institution and educators !

Still, Nevertheless, I don't think so, though I would DIE before I would back to the period again! And maybe because of them, being captured by terrible inferiority complex, I have felt antipathy and Squamish feeling if person who inherits my gene from me( that is to say, my direct descendant of me biologically).(as family resister,it's OKAY)

Of course, 

I have my sympathies, I feel really sorry for my junior.

私は、後輩が《彼ら》のことを「明日、死んでほしい」とまで言っているのに少しびっくりした……

もちろん、気持ちは十分に察するし、本当に気の毒だと思うのだが。

実際、そのうちの一人を知っていて、私もかなり嫌いな人であるが、そこまでは思わない。(まあ、私の場合、その人とは遠いところにいて今は全く関わらずに済むからだが。)

いや、京都大以前に、5人、最悪の人々がいて、

もう本当に大っ嫌い!(DETEST)だが、それでもそこまでは思わないからだ。

京都以前の時代に戻って人生やり直すぐらいなら、死んだほうがマシだ!

とは思うけれど。

そして、(少し話の飛躍はするけど、)

私は、子供の頃、日々が嫌で嫌で、さらに酷い劣等感に囚われ続けるようになった。・・・そして、もし《自分》の劣等な形質を受け継ぐような個体(つまり、生物学な直系の子孫)がこの系に存在すると想像するだけで、もう強烈に嫌悪感と吐き気を感じるようになった。(戸籍上ならオーケーだが。)

(余談だが、冗談で「ありりんの子供が生まれたら……」とかいう話になったことがある。当時の私は、冗談として返せなかった……

私「私の死後に、scientists たちがクローン技術などの研究で私の肉体をどう使おうと構わない。いや、むしろ、私を救った理学の人々に貢献できるならそうしたいが、私が完全に死んでからにしてくれ!」と返したことがある。)

それでも、やっぱり、私は、その問題の人々に《死んでほしい》とまでは思わないから、その彼は、よほど酷い目にあったんだろう……(泣)