A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

Ψ難続き

「Ψ難続き」

Accident in a row like the story of Saiki Kusuo.

I encountered a cockroach and after one hour fight I managed to catch it !

I will Never coexist them in same "system " even a moment! 

Just as Kusuo , I have a serious aversion to cockroaches !

This is a scene of story "calamity during staying at home " in second volume.

Just as Kusuo, I have also an aversion to "2d spectroscopy(N) " and G !

In the wake of it, my bicycle had flat tire .

Moreover just after several hours, my bicycle's rock was broken , and I tried and tried but I could not but bring it to fix as soon as possible though I had schedule just after this accident.

I could not but haul the bicycle to the nearest shop.

During hauling it, the tire tore. 

I had to exchange not only the rock but also the whole tire.

この1日で、本当に Ψ難続きだったわーー

まさに、「Ψ木楠雄状態」(笑)(・・;)

Gを見つけて一時間後にやっと捕らえて、一息……

楠雄と同様、私もGとは同じ「系」に一瞬たりとも共存できない! 

「NもGもNG!」

これウケたわー(爆笑)

パッと思いついたのは、

「私は、2次元分光(N)もGもNG!」(⌒-⌒; )

これに続くように、翌朝、自転車がパンクしてて、朝一で修理。

さらに、その数時間後に自転車の鍵が壊れて、後に予定あったけど、とにかくできるだけ早く解決するしかなくて、一番近くの自転車屋さんに引きずって持ち込むことに・・・。

引きずっている間に、タイヤが破れて、鍵だけでなくてタイヤも全取っ替え。