A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

もう1つのΨ難

「Ψ難続き 続き」

Accident in a row like the story of Saiki Kusuo. It's a postscript.

Today I visited my dear junior to back comics "Saiki Kusuo " which I had borrowed, but originally I promised him to back yesterday, 

I talked about the sequence of accidents and excused myself for backing them late.

As usual , he pleasantly laughed saying "No problem , hehehe " .

And " just Ψki story!, hehe " laughing (^◇^;)

My dear junior saying about G , 

" Senior, are you alone at that time? Usually my family deal with it. If I were you and if it were here (the student room) , I would never be able to stay alone......I really commiserate with you. "

" Thank you ,dear (*^^*)" 

←(" you are exaggerating!") 

There is so pleasant and excellent dear junior In my loving school , 

What a happy thing it is 🔸!

I just found!

I could not meet him yesterday because of the sequence of ΨNan , it's most serious misfortune for me ! 

元々は、昨日返す予定だった漫画を返しに、今日、後輩を訪ねた。

私は、後輩に漫画を返して、昨日返しに来れなかった言い訳と一連のΨ難話をした。

後輩は「そんなの全然問題ないですよー(笑)(^^) 」っていつも通りに感じよく笑った。

「そりゃ、まさに斎木のΨ難続きですねー(笑)」

かわいい後輩はGについて話しながら、

「先輩、その時一人でしたか? 家だったら、うちは、家族が対処しますね(笑)自分はGはNGなので。 もし自分が先輩で、ここで出たら、もう二度と一人でこの部屋に居られないですね……先輩、本当にお気の毒に」

←(同情してくれてありがとう、でも大袈裟だよ。)

大好きな学校にこんなに楽しくてかわいい後輩がいるってすごく幸せだなぁ🔸!

そうだ、そうだ!

私が昨日、後輩と会えなくなったのが、まさに私にとって一番のΨ難だ!