A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

E mails make me chuckle!?

As usual (?), I somehow chuckled and felt happy reading several e-mails from my friends,hehe!

At first, my "pal" e-mailed me " I cannot chat with you today because I am too busy with " Ψ-ten " . " 

Oh, it is just great Ψnan! 

I am always looking forward to "Ψχ " with you!

Second, the friend I told the last update e-mailed 

"・・・ and today, I knew my senior ,who seemed to be indifferent to "marriage" got wedded to someone (^_^;).

Moreover , if I got the news like that from you , Ariline, 

I could even understand what is happened on earth ❗️❗️" 

Third, my friend of the interdisciplinary workshop e-mailed me. He belongs to the faculty of education. 

That is serious and interesting content , he told about his study "Interdisciplinary between biology , anthropology, physics, ...taking a hint from Geoges Bataille" , 

but I burst into laughing just because the beginning of it was " Saikin,....".

Oh, sorry,my friend!  

Snap out of it, myself!

いつもながらだが、友達からのメールを見てクスクス笑ったり、幸せ感じてハイテンションになったりした。

先ず、朝は、Ψ木トークの「相棒」もとい、例の後輩から、「先輩、今日はΨ点のバイトが忙しくて残念ながら学校に行けません。

また、ご飯行きましょう✋ 」

ああ、Ψ難だ!

後輩とのΨχ をいつも楽しみにしてるのに(笑)!

次は、前の記事の友人からメール。

「そしてまた今日もFBで、学生時代には結婚しそうになかった先輩の結婚報告を見るのでした(^_^;)

もし将来ありりんから結婚報告を受けたら私はどう思うのか、まったくもって想像つかないよ。」

うんうん、最も「まったくもって想像つかないのは」私自身でーす(笑)、

これは間違いない❗️

三番目は、学際ワークショップの仲間で、教育学科の友人から。

メールの文頭が「Ψき」もとい、「最近」から始まってるだけで、いきなり「クス」っと笑ってしまった(>_<)

内容は、彼の研究の話で、「G.バタイユをヒントに。生物学、物理学、・・・学際について」という超真面目な内容なのに。

ああ、ごめんなさい、友よ。

今度、真面目に返しますよ。

彼にも「Ψ変換」を教えなくちゃ(笑)!