A-LeroyのQueerなΨ難日記

Beauneへ行きたいA-のΨ難とかクィアなセクシャリティーとか

「約束」のΨ難

Oh my god, 

recently I have got to know several people, and though they are NOT my friends but teachers and not so familiar, 

they have so kindly and gently helped and encouraged.

However I sometimes fear their gentleness, oh my god.......

Can I really accepting their kindness and rely on them?

Can I really have a close relationship with them if they are not my close friends but teachers I met recently?

I fear.......

Someday I have to go other place and my interest change,  they will break off with my retaliations and I will not be able to say hello?

Just after several old people, they will also break off their promises?

Anyway I’m so grateful for these warmth.

やれやれ、

Ψ近、実は急に怖くなることがある……

親しい友達でもなく、タメでもなく、

出会って間もない「先生」の

「優しさ」「親切」と「励まし」が……

やれやれ。

私は、

彼らの「優しさ」を素直に受け止めて、

彼らが仰るとおりに

頼ってしまって本当に大事なのだろうか?

彼らに、私は

どこまで甘えていいのだろう?

親友や親しい後輩先輩ならともかく……

そうではないのだから……と

不安になる、

そのうち、私は別の場所に行かなければならないし、私の興味が変わったら、

彼らとの人間関係も気まずくなって、

挨拶も出来なくなる日が来るのだろうか……と。

彼らも私との「約束」を破るのだろうか…?

でも、

大した関わりもないはずのに

私に優しくして下さって

励まして下さって

本当にありがとう、

私のトラウマと劣等感は、

貴方のような「先生」があの時そばにいらしたら、すぐに消えたのにね、

と伝えたくてーー